konser sonrası

Genel
aman pek bi keyifli idi konser , uzun zamandır kaybettiğim müzik sevgimi geri getirdi hatta ,
sectikleri şarkılar  acıkcası biraz vasattı ,  nostradamus tan 3 ya da 4 şarkı çaldılar ki  bu biraz fazla idi ,  millet tamamen 78-90 arası sarkılar beklerken (ben de dahil olmaz üzere)
biraz kısa sürdü konser , ses sistemi biraz folloştu , ian hill abi de penayla çalınca basslar biraz kastı , tiz ses bulacakmışım diye koca konser alanını bi kac kere turladım
 
scott travis  muhteşemdi , ben bi cihaza bu kadar hakim bi adam daha görmedim mükkemmeldi
 
dinleyici kitlesi de harikaydı bu arada , süslenmisler püslenmişler , yüksek ihtimalle sıradan hayatlarının içine güzel bir gün sokmak isteğiyle kendilerini bir adım gecerek konsere gelmişlerdi ,  hiçbirini tanımıyor olmam ne kadar üzücü
 
ben acıkcası bu konserin boktan olacagını da hiç zannetmiyordum dogrusu , götünün kılları agırmış 4 adam ve genc sayılabilecek bir davulcu , niye kötü bişeyler yapsınlar ki
 
kişisel kanaatim , judas priest in işini adam gibi yapan bir oluşum olduğu şeklinde , seviyorum onları , geriye kalan hiçbir ayrıntı bu gerçekliğin önüne geçemez
Bir Cevap Yazın

