Kötülere İkinci Bir Şans

Genel

Gecenin bu saatinde bi takım perdeleri aralamaya çalışırken buldum kendimi. Meraklanmak iyiydi. Uğraşmak çabalamak vs iyi şeylerdi bunlar. Yalnız olduğunu hissettiğinde imdadına yetişiyorlardı. Hiç değilse eski defterleri tekrar açmaya neden olacak bir takım eski tiplerin sıkıcı sohbetlerinden daha anlamlıydı. Zaten hep suçlu o eski defterler değil midir? Tam da iyi şeyler düşünmen gereken bir zamanda sinsi gibi belirirler ve her şeyi alt üst ederler.
Sevgili Natalie, biliyor musun o her şeyin iyi olacağına dair kendinden emin cümleler sarfeden adam değilim artık. Her şey kötü olacak da demiyorum elbette ama en azından seni ve diğerlerini bir şeylere bağlama çabası içinde değilim. Her şey nasıl da hızlı bir şekilde değişirse değişsin ben galiba hep aynı adamım. Bütün o insanlara sevgimi hep aynı biçimlerde gösteriyorum. Burnumun şöyle iyice bir sürtülmüyor olmasının bir anlamı var galiba diye düşünüyorum. Birisi o aynı adamın iyi biri olduğuna kendini inandırmış ki izin vermiyor tamamen dağılmama. Zaten biz erkekler düz insanlarız. Çok fazla renk bozar bizi, diye düşünüp avunmamı da çok görmezsin heralde.
Şöyle şöyle olsaydı ve hatta bir de böyle böyle olsaydılar kervanı buralardan uzaklaşalı çok zaman oldu. Buruk bir ayrılıktı bizimkisi, kazınıp silinemeyen bir isim gibi kaldı. Alışmalara alıştım zaten diyorum ya kervan gideli çok zaman oldu.
İkinci bir şansı hakeden insanlardan olmak istedim hep. Hele ki ben kendimi öyle bir insan olduğuma bu kadar inandırmışken ikinci şanslarımın hiç olmaması sıkı bir tokat gibiydi. Gerçeği öğrenmenin sevimsiz bir biçimiydi. Ya da belki de özünde kötü bir adamımdır ve bunu böyle kabullenmemeye olan dirayetimin bir yansımasıdır. Öğrenilen şey büyükse, öğrenilmesi de kolay olmayacaktır. Şu anda bu yolun ortasında ayağa kalkıp söyleyebileceğim tek şey, sanırım ikinci bir şansı hakeden kötü bir adam olduğum..
Sevgi arttıkça değeri düşer derler. Bir de evet sonunda iyiler mi kötüler mi kazanır sorusu var. Herhalde muhafazakar iyiler etliye sütlüye karışmadıklarından kazanacaklar. Ya da kötüler kazandıklarının değerini asla bilemeyecekler. Ya da muhafazakar olmayan haliyle, iyiler de kötüler de masallarda kalmış karakterler.
Neresinden tutsan dökülecek bir halde de olsa, sana yaşattığın mucize için teşekkür etmek boynumun borcu. Şimdi ben geleceği ilgilendiren başka meşgalelerime dönmeliyim. Ve bilirsin ki ben hep buralarda bir yerlerdeyim.

Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

