dinamitler ve şiirler

Genel

evet kızın hiç bir şey söylemeden çıkıp gitmesine bir anlam veremezken bütün hikaye boyunca etrafta gözüken ama zihnimizi tam da kurcalamayan kız olarak tekrar karşımıza çıkması gerçekten paha biçilemezdi. Cevapları ikincil karakter üzerinden karşımıza çıkartan kurgulara ben de bayılıyorum.
Şu arkasında mutlu sonlar yerine kara mizah dolu sorular bırakan postmodern yazarlardan daha çok olsa keşke. En azından daha samimiler değil mi?
Ben unutup gitmişken senaryonun daha sonlanmadığına şahit olduğum zamanlarda hemen oturma biçimimi değiştiriyorum. Kurumuş ağzımı o sırada civarımdaki bir içecekle ıslatma gereği hissetmişsen o zaman büyük ihtimalle bir şeyi akıına bırakmışımdır kendimi. Hani mutlu olmayı akışın bizzat kendisine bağlayan o meşhur Polonyalı kimdi?
Biz buraya nereden geldik? Şiirler lineer mekanizmaların dibini dinamitlerle süslememizi sağlamıyorsa ben de aşık değilim.

Bir Cevap Yazın

